måndag 23 mars 2009

Kan någon förklara?

Jag gillar inte Adwords det minsta men nu tror jag jag hittat en annonssajt som är värre.


Jag fick $150 i annonser på Facebook för en månad sedan och tänkte att jag skulle testa och se om det kunde locka besökare till en medlemssajt jag äger. Det var utan konkurrens den dyraste och mest ineffektiva annonsering jag någonsin företagit mig. Men ingen skada skedd eftersom jag inte behövde betala för annonserna. Idag pausade jag samtliga annonser och roademig med att kolla statistiken.


Döm min förvåning när jag fick se detta:

Jag ställer mig stillsamt frågorna; hur, vad och varför???
Den som lyckas förklara hur statistiken ska tolkas i bilden får en länk från min blogg.

Jag tolkar det som att facebook har en del jobb kvar med sitt script.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar