torsdag 26 mars 2009

Instant Pay Day - utvärdering


Same old, same old....

Jag kan börja med att säga att trots produktens namn har detta absolut ingenting att göra med att tjäna pengar direkt. Om du redan är en skicklig marknadsförare kan du förmodligen tjäna pengar inom en vecka med de metoder som finns i Instant Pay Day. Om du är en nybörjare behöver du troligen en eller två månader innan du ser resultat....eller mer!
Vad är Instant Pay Day?
Det är en engelskspråkig info produkt: en 185 sidors ebok och 10 timmar video. Det handlar om e-postmarknadsföring kort och gott. För er som har läst mina recensioner förr vet ni att den här typen av produkt inte är något nytt.
Det gäller för varje modul i Instant Pay Day: det finns absolut inget nytt och revolutionerande här.

Modulerna täcker de sedvanliga bitarna:

  • Marknadsundersökningar (finna en nisch)
  • E-post marknadsföring

  • Bygga en kontaktlista

  • Bygga en landnings sida

  • Få trafik från squidoo, stumbleupon osv


Ska jag köpa den här produkten?

Om du redan tjänar femsiffrigt varje månad så är svaret nej. Du känner redan till allt det här. Om du är en nybörjare, varför inte?
Är det en bra produkt? Ja det är det. Pedagogisk och lättbegriplig
Är det den bästa info produkten om e-postmarknadsföring? Nej, men Instant Pay day är förmodligen den mest uppdaterade just nu.

Jag är inte alltför entusiastisk över Instant Pay Day men jag antar att det är eftersom jag väntade mig lite nya strategier och marknadsföringstaktik. Jag vet att dessa metoder fungerar och att många människor tjänar stora pengar på dem men jag gillar inte e-postmarknadsföring alls och jobbar inte med det längre.
Men om detta är det sätt du vill arbeta på och behöver lära sig (från början) så är det här du ska börja.

Att tänka på


Ingen av de strategier som Instant Pay Day fungerar om du inte gör ansträngningar för att bygga upp en massiv och aktiv kontaktlista ... så du kan själv räkna ut hur lång tid det tar innan du tjänar några pengar.



Kommer du tjäna $ 1400 per dag? Inte troligt. Jag tror att en mer realistisk siffra är $ 50 - $ 100 per dag om du kämpar på. Men det är pengar det också.

Gå till Instant Pay Days webbplats

BONUS: Till dem som köper denna produkt via min länk kommer jag att ge bort 5 månaders VIP medlemskap på UrOnlineBiz.com eller 1 månader medlemskap på MyPTCSite. Efter köp kontakta mig och ange ordernumret och ditt namn så skickar jag dina inloggningsuppgifter. Tala också om vilket medlemskap du skulle vilja ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar